Lagpremiär

Äntligen är säsongen igång för dressyrlaget! Vilken dag vi har haft! Eftersom det ju inte varit någon majvärme att tala om så klädde jag på mig REJÄLT imorse! Men vad hjälper det när man sitter på en fuktig utomhusläktare och nordanvinden fläktar i nacken? Då fryser man ändå. 

Nu gjorde det inte så mycket, för "mina" ponnytjejer lyste verkligen upp dagen! 😀 Alla gjorde bra ifrån sig och Maja och Nelly kammade hem varsin individuell placering.

Laget hamnade på en andraplats av tre lag. Mycket bra tycker jag med tanke på att flera av dom inte är jätterutinerade ännu samt att det egentligen bara är ett av ekipagen som i första hand satsar på dressyr. 

Jag har haft en riktigt trevlig dag med tjejerna och alla trevliga föräldrar. Det är verkligen ett härligt gäng och nu är det bara att ladda inför nästa omgång i Vindeln! 😀

P & K/ Ponnymorsan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0