Dubbla hästar

Efter en frukost- och promenaddate med en av mina absolut bästa vänner så åkte jag och Linnea iväg till stallet. Idag var det återigen dags att ta hand om två hästar. En är ju ALLDELES för lite, eller hur? 😉

Förutom Avve så skulle Linnea även rida Olivias nya stjärna Don Leonardo, även känd som Lelle. Hon har ridit honom en gång tidigare men den gången var jag inte i stallet så det missade jag. 

Lelle visade sig i alla fall vara riktigt fin! Jag gillar verkligen den typen av häst. Inte jättestor och ganska sportig i modellen med väldigt vackert huvud. 😊 Linnea log med hela ansiktet när hon red, så han är nog en riktig Linnea-häst. 

Sedan var det Avves tur och även han var på bra humör. Det var ett par andra hästar i manegen som enligt Avve galopperade lite för högljutt så han blev tvungen att spänna till lite ibland. Men han slappnade snabbt av igen så det var inga problem.

Det blev en ganska lång dag i stallet då vi även hade intag, så på vägen hem stannade vi till på Big Smajl och inhandlade lite "nyttig" mat. 😉 Och nu ikväll är det såklart Eurovision som gäller. Heja Sanna!!

P & K/ Ponnymorsan

Fina Lelle! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0