Nedvarvning

Nyss hemkommen från distriktets årsmöte i Robertsfors har jag nu landat i soffan för lite nedvarvning med ett avsnitt av Miss Marple. Väldigt sympatisk dam tycker jag. :)

Årets årsmöte var ovanligt välbesökt. Faktiskt så pass att vi i Västerbotten enligt förbundets representant slog rekord bland alla landets distrikt! Hur kul var inte det?? Go Västerbotten! :) Till andra distrikt som har svårt att få folk att komma till årsmötena kan jag ge ett tips: Morötter (eller mutor, beroende på hur man vill se det) funkar alltid! Vårt distrikt lockade i år med att Lotta ut ett tävlingshinder bland de klubbar som kom med full representation. 

Avve och Linnea har tränat för Carre i helgen. Tyvärr har jag inte haft möjlighet att se något pass, men både ryttare och coach var väldigt nöjda. Det är faktiskt synd att det inte är några dressyrtävlingar på gång snart. 

Imorgon är jag ledig så då blir det äntligen lite stallhäng. Ser fram emot lite quality time med prinsen!

P& K Ponnymorsan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0