Allt händer på en och samma gång

Jag vet att jag är lite dålig på att uppdatera bloggen, men med jobb, plugg, familj och styrelsearbete finns det inte alla dagar tid över. Tyvärr måste jag säga eftersom jag älskar att skriva och tycker att det är ganska roligt att gå tillbaka och läsa och minnas också.

Men att det är lite tyst och stilla här betyder inte att det inte händer saker i verkligheten. Just nu händer det faktiskt en hel del kan jag tala om. Ingenting som jag har tänkt dela med mig av riktigt ännu dock. 

Idag skickade jag iväg ett maskprov för att kolla så att inte prinsen har mask. Jag tycker att det går lite trögt med viktuppgången nämligen trots att vi ökat på i foderstaten. Vi kommer även att köpa till lite extra hö en period så jag hoppas att han ska biffa till sig lite. 

Imorgon åker Linnéa och ett gäng kompisar till den stora staden i söder (Umeå alltså) för lite shopping, så då får Avve vila. På torsdag är det dags för årets första Pay & Jump och då är tanken att mitt favoritekipage ska starta 80 och 90. Bara för skojs skull eftersom han varit så duktig med dressyrandet. Då måste han ju få göra något roligt som belöning, eller hur?! ;)


För övrigt så ägnar jag mig en del åt att planera för vårt dressyrlag. Vi har tänkt anmäla ett lag i div. 3 och eftersom vi inte hade något lag ifjol så känns det ju extra roligt. :) Jag hoppas att vi även ska kunna köra lite lagträningar under våren så att tjejerna och ponnyerna känner sig riktigt taggade när det drar igång i maj! Dessutom närmar sig årets första hemmatävling i hoppning och vi har väl aldrig haft så många hemmaekipage som vi har den här gången. Superkul! :D
 
P & K/ Ponnymorsan

 Så här kul var det på hemmatävling för ett par år sedan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0