Slut på lugnet

Kabaaam! Så var det vardag igen. Och för att vakna till ordentligt så börjar vi med en rivstart! :) Två webbföreläsningar idag på förmiddagen och sedan jobb till 18.00. Egentligen har vi möte med utsläppsgruppen då (eftersom vi fått "tillökning" av kusin Sorino) men det skippar jag för att hinna med att äta och fixa lite hemma innan vi har utfodring ikväll. 

Imorgon är jag visserligen ledig men jag behöver nog läsa igenom lite studiematerial. Dessutom har jag ett möte på ridhuset mitt på dagen. På lördag skulle jag egentligen jobba, men jag har lyckats byta eftersom klubben har den årliga stora planeringsdagen för styrelsen och alla sektioner hela dagen. Enligt tradition håller vi till på Hotell Aurum i stan där vi brukar bli bjudna på god mat och fika så det ska nog inte gå någon nöd på oss. ;)

Linnéa blev erbjuden att ta en reservplats på en hoppträning i afton, men nu hänger tyvärr Avves andra baksko på trekvart så hon skippar det. Förstår inte riktigt varför skorna plötsligt inte sitter, vi har inte riktigt haft det problemet tidigare. Kan jag ha räknat fel så det har gått fler veckor sedan senaste skoningen?? På lördag kommer i alla fall hovis så då ska det väl bli ordning och reda igen.

Nu måste jag nog slänga i mig lite lunch så att jag orkar med att jobba sedan. Jag tycker att man är konstant hungrig så här efter helgerna. Magen är väl van att man går och småäter hela tiden. ;)
 
P & K/ Ponnymorsan

 Bild från i höstas. Nu är det Synrehabilitering som gäller för hela slanten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0