Det är skillnad på shopping och shopping

Nu är ju äntligen årets bokrea igång! :) Ni som har följt mig ett tag vet att jag är en bokmal av stora mått. Om jag inte har en bok på gång så får jag lite lätt ångest. Tyvärr finns det inte så mycket tid över till skönlitteratur men varje kväll innan jag somnar blir det några kapitel. 

Idag på lunchen gick jag med lätta steg till Akademibokhandeln. Och där skulle jag kunnat ägna hela dagen, men tyvärr tror jag inte att min arbetskompisar hade uppskattat det så jag fick nöja mig med en liten aptitretare. Jag tycker i alla fall att jag fick till en bra blandning. En deckare, lite lättsam humor och lite mer seriös läsning. 

När jag kom hem i afton och tänkte visa upp mina fynd så kände jag dock snabbt att mina fina inköp hamnade en aning i skymundan. Maken hade nämligen också shoppat idag. På en heeelt annan nivå...

Mina inköp...

Makens inköp...

Kommentarer
Postat av: Pernilla W Ödlund

Jag är också en bokmal av oanade mått :) Men jag läser ALLTID e-böcker - antingen på min padda eller i min tfn. Det är oslagbart. Tänk på semesterna - du kan ha med dig 20 böcker och de väger INGENTING :D - helt oslagbart! Antingen lånar jag på biblioteket - man får låna 2 böcker under 7 dagar och låneperioden är 28 dagar per bok. Eller så köper jag från t.ex Dito.se eller någon annan affär. Underbart! Prova!

Svar: Det låter ju himla smidigt! Har du testat Storytell i mobilen? Jag tänkte nu när jag blivit med iphone kunde ju det kanske vara nåt? ;)
Maria

2014-02-28 @ 22:35:09
URL: http://pernillaodlund.se
Postat av: Pernilla W Ödlund

Storytell är fantastiskt men det är inte alltid man kan lyssna - ibland vill man läsa själv.
Men när man har möjlighet att lyssna så är det underbart!!

2014-03-01 @ 19:07:25
URL: http://pernillaodlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0