Glad Påsk!

Hoppas att ni alla har en lika härlig påsk som jag har! Igår myste jag som sagt med HELA min älskade familj och fick som grädde på moset se Skellefteå AIK ta ännu ett steg mot SM-guld. 

Idag åkte jag och Linnea till stallet där vi hade två ponnyer att ta hand om. Förutom Avve som nu skrittas under ryttare, så red Linnea även Marwin.

Marwin är Avves granne och även han är D-ponny. Marwins matte Nelly är bortrest över påsken så då fick Linnea rycka in som extramatte! 😉 Vilket hon såklart inte har något emot.

Marwin skötte sig jättebra och jag måste säga att Nelly har gjort ett jättebra jobb med honom i vinter. Han ser verkligen fin ut nu.

Vädret är ju också helt fantastiskt så när vi kom hem blev det en fika ute på trappen innan jag tog en promenad och plockade in lite påskris. 

P & K/ Ponnymorsan

Marwin. (Lånat bilden från Nellys blogg toshwin.blogg.se) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0