Återhämtning

Det här har verkligen varit en skön helg! Jag var ledig igår och då passade jag på att både städa huset och kratta gården. Vi satte även barnen i arbete med krattning eftersom maken inte får göra så mycket fysiskt ännu efter operationen.

Sedan på kvällen var bjudna till grannarna på lite födelsedagstårta. Mums! 

Idag har jag mest agerat chaufför åt Linnea. Vi var även iväg en snabbis och handlade innan jag (hör och häpna) la mig i soffan och läste en god bok. 

Jag kände att jag verkligen behövde en sån här helg efter de senaste veckorna. Först oron innan operationen. Sedan livet i bubblan på sjukhuset samtidigt som hade dåligt samvete över barnen som var hemma. Sedan har ju extra mycket legat på mig här hemma eftersom det är så mycket som maken inte kan / får göra.

Ikväll åkte vi iväg till stallet för kvällsutfodring. Även våra rymmare på ridskolan verkar ha fått återhämta sig. De såg piggare ut än i torsdags tyckte jag. Några har fått gå lite lättare lektioner idag. Andra promeneras ännu och någon enstaka står på boxvila. Det verkar i alla fall lovande att det ska gå bra för allihop.

P & K/ Ponnymorsan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0