Home sweet home

Jaha så var man då hemma igen. Känns lite konstigt att jag faktiskt bara varit borta i fem dagar. Det känns som minst två veckor. Men det beror väl på alla nya intryck och alla nya bekantskaper.

Det har som sagt varit väldigt intensiva dagar och nu i slutet har jag verkligen saknat familjen. Nu blir det att jobba imorgon och försöka landa lite sedan kör jag igång med plugget på måndag. Och imorgon efter jobbet tror jag att det får lov att bli en tur till stallet. För oj vad jag saknar den långbente mörke snyggingen! ♥

P & K/ Ponnymorsan

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, tänk vad skönt det är att komma hem efter att man varit borta! Vad pluggar du?

Svar: Det är konstigt det där. Hur roligt det än är när man ÄR borta så är det alltid jätteskönt att komma hem. ;) Jag pluggar till synrehabiliterare på distans från Yrkeshögskolan i Härnösand.
Maria

2013-09-08 @ 08:49:55
URL: http://maria-hastliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0