Det börjar dra ihop sig

Gulp! Imorgon vid den här tiden har jag gjort min tävlingsdebut med Avve! Jag kan ju inte säga att jag har hunnit träna fullt så mycket som jag hade velat, men ikväll blir det i alla fall genrep och jag ska få lite hjälp av min snälla och (oftast) tålmodiga dotter.

Jag hoppas att det ska finnas plats nånstans där jag kan träna på programmet. Har försökt plugga på det här hemma så gott det går, men det är ju en helt annan sak att rida det. Det känns i alla fall skönt att börja med ett så pass enkelt program som lätt C:2. Själva programmet är ju inte så krångligt.

Egentligen skulle jag vara med och hjälpa till på ett sponsorevenemang efter tävlingarna, men det behövdes inte så mycket folk som vi hade trott så jag får åka hem sen och fortsätta att vara en duktig student. ;) Det kan ju verkligen behövas eftersom vi snart har vår första tenta.

Igår fick duktiga "kusin" Olivia rida Avve en stund. Det gick jättebra och Avve såg riktigt fin ut. Det är alltid roligt att se andra rida honom. I helgen får vi förresten hålla tummarna för Olivia och hennes supersöta ponny Sorino när dom tillsammans med Västerbottens ponnyallians rider första Elitomgången i Falun! Heja Västerbotten! :)

P & K/ Ponnymorsan

                                                   Västerbottens dressyrlag. Oliva och Sorino tvåa från vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0