Superponny till salu!

 Nu ska "kusinen från stan", Sorino hitta en ny liten ryttare att lära upp! Känner ni någon som är ute efter en läromästare? Jag lovar, man hittar ingen bättre än Sorino! :) Snäll, väluppfostrad och genomärlig! Dessutom med fantastiska meriter i dressyr. --> http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=760550&inriktning=&typ=
 
 


Inriktning: Allround  -  Typ: C-ponnier  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 1998   Namn: Sorino  Pris: 65 000kr           
        Brun Valack f.98 139cm (Maxad c-ponny) säljes motvilligt pga. att jag har blivit för lång! Sorino är lätt att rida går lätt för hjälperna han är en pigg och lyhörd ponny som alltid gör sitt bästa! Han är otroligt snäll! Sorino var min första ponny och har tagit mig upp till FEI och Elitserien i dressyr! Vi har gjort starter i LB på över 70% och LA på 66 % och Vi har även tävlat LC hoppning med vinst, men ej hopptävlad så mycket pga. ryttarens intresse för dressyr! Sorino är inkörd men ej körd de senaste 3 åren!

Han är okomplicerad i all hantering så som, leda, longera, tömmköra, duscha, klippa, sko, lasta, står snällt på transporten och är snäll och trygg på tävlingsplatsen! en klippa på alla sätt en perfekt läromästare som passar bra som första ponny! säljes till långvarigt och bra hem med daglig utevistelse, box och hästkompisar! Fler bilder och filmer kan mailas vid seriöst intresse! så länge annonsen finns kvar finns han kvar. Hemmet viktigare än priset!

        MSV:C dressyr och LB hoppning
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0