Helgbloggaren

Ja jag har blivit en helgbloggare. Periodare kanske man skulle kunna kalla det. Men det är faktiskt bara under mina någorlunda lediga dagar som jag känner att jag har tid och ork att skriva.

Nu har vi då tagit det svåra steget och annonserat ut älskade Avve. ♥ Det känns jättekonstigt att tänka sig honom med en annan familj. Att någon annan ska få älska honom som vi gör. Och man både vill att folk ska vara intresserade och tycka att han är fin, samtidigt som man vill att det ska dra ut på tiden så att han får finnas kvar hon oss ett tag till. Väldigt blandade känslor. 

Men jag är också så otroligt stolt över vilket jättejobb Linnéa gjort med honom vad gäller dressyren. Hon har verkligen varit superduktig som fått honom så fin. Och dessutom med minimal coachning från tränare. Det märks att hon lärt sig mycket av sina vistelser i "Det Fina Stallet". ;)

Veckorna rusar i alla fall på och igår kväll efter att jag kommit från Umeå åkte jag direkt till SRK för att vara med på styrelsemöte. Det kändes som ett mycket bra möte och nu planeras det för fullt inför årets stora arrangemang, Luciashowen. 

Imorgon har vi stalljour igen, men jag kommer att ta en liten sovmorgon och åka dit lite senare på dagen. Linnéa sover över hos en kompis och åker buss dit imorgon bitti. Jag känner ett STORT behov av sovmorgon om jag ska orka med sista praktikveckan. Vi får se om det blir lite hoppning igen imorgon eller om vi tar det på söndag. 

P & K/ Ponnymorsan

 Måste bara dela med mig av denna! Tycker att den är ganska rolig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0