Packa mammas kappsäck

Just nu ser det ut som ett bombnedslag hemma. Håller på att packa inför helgens meeting. Jag irrar mest runt och river fram grejor och sedan kommer jag plötsligt på att jag ska plocka ur diskmaskinen. Mitt i alltihop ska middagen fixas. Fortsätter att försöka packa och plockar fram saker som jag plötsligt kommer på att vi inte får glömma.

Linnéa är i stallet och rider och börjar väl förhoppningsvis packa det som ska packas där. Kom precis nu på att vi inte har något helt klossgrimskaft! Det tuggade ju vår käre lille krubbitare sönder när vi var i Luleå i höstas! Nåja, det löser sig väl.

Det är skönt när tävlingssäsongen börjar vara igång, då har man lite mer rutin på packningen. Vi brukar faktiskt ha ganska bra koll på grejorna när vi åker. Lite panik blev det en gång för en massa år sedan när vi nästan var framme i Boden (16 mil härifrån) och kom på att tävlingskavajen var hemma! Detta var på den tiden när man måste rida i kavaj i regional klass. Men även det löste sig efter en dispens från överdomaren. :)

Vad är det värsta ni har glömt hemma när ni åkt på tävling?

P & K/ Ponnymorsan

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas det går bra för er! :D

2013-05-09 @ 20:11:37
Postat av: Pernilla W Ödlund

Vi glömde också kavajen - men dels var vi sååå mycket närmare än ni och dels fick vi låna från en kompis som var på samma ställe som vi så egentligen var det inte alls ett problem :)

2013-05-13 @ 22:51:36
URL: http://pernillaodlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0