Nya tag

Nu när några dagar gått sedan floppen i Vännäs så känns allt lite ljusare. Vi har funderat, analyserat och konsulterat chefscoachen (=Syster Yster). Jag tror att vi kommit fram till en liten plan för Avve. Det känns ganska bra och Linnéa verkar riktigt taggad igen vilket ju är det viktigaste.

På lördag är det Klubbmästerskap i dressyr och Linnéa och Avve kommer att starta lätt B:2. Jag trodde först inte att jag skulle kunna vara där och kolla eftersom det är min jobbarhelg. Men så kom jag på att det är ju pingst så vi har stängt då! :) Det ser dessutom ut att blir riktigt bra väder (äntligen) så det blir nog en trevlig dag!

Imorgon kommer hovis och skor Avve. Det är inte så länge sedan han skoddes, men när vi skulle skruva bort broddarna så var dom så nednötta att det inte fanns något att få grepp om så trots ihärdiga försök av snälle maken så gick det inte. Därför fick det bli lite tätare pedikyrer så att lille prinsen ska få på sig sommardojjorna. :)

P & K/ Ponnymorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0