Var är påskkärringarna??

Skärtorsdag idag och påskkärringarna lyser med sin frånvaro. Jag som hade laddat med godis. Men jag deppar inte, desto mer godis till mig liksom! :)

Linnéa har nu åkt iväg till sitt påskjobb. Hon blir borta till på onsdag så nu får jag rycka in som ryttarvikarie. Fast jag blir ledig några dagar också. Vår gulliga medryttare (tillika Linnéas klasskompis) Josse tar hand om Avve några dagar och vår favoritfotograf Tove hjälper också till. Det känns jättebra då dom är superduktiga och ambitiösa tjejer båda två! Man kan känna sig helt trygg med att Avve blir väl omhändertagen. :)

Imorgon tänkte jag försöka komma iväg till stallet på morgonsidan för sedan på eftermiddagen blir det lite kalas. Jag fyller nämligen år då så jag ska väl försöka baka en kaka också. Jag är inte så jättehuslig av mig, men åtminstone EN hembakt sort måste man väl nästan bjuda på. ;)

I veckan har jag haft två möten med styrelseanknytning. Det är en del som är på gång nu så det är en intensiv period. Men det är jättekul och jag tror att vi kommer att ha mycket kul framöver i klubben. Tyvärr blir det dock inte något ponnylag i år heller. Vi skulle verkligen behöva en rejäl tillväxt på ponnysidan.

Nu ska jag i alla fall återgå till hockeyn och heja fram Sveriges bästa lag, Skellefteå AIK!!! Glad påsk på er!

P & K/ Ponnymorsan

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen och Glad Påsk!

Svar: Tack så mycket! :)
Maria

2013-03-30 @ 17:07:22
URL: http://maria-hastliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0