Peppar, peppar...

... ta i trä. Jag törs knappt säga det högt (eller skriva det) men Avve verkar vara oskadd efter vurpan i förrgår. Linnéa red ut tillsammans med Maja och Kopia igår och han var precis som vanligt. Fortsätt gärna att hålla tummarna ändå för att vara på den säkra sidan! :)

Idag jobbar jag eftermiddag så jag försöker hinna ikapp med lite jobb kring ponnygänget medan jag botar en migrän som legat på lur nu i ett par dagar. Idag är det ju vårdagjämning och det känns ändå som om det ger ett litet hopp om vår, även om temperaturen ute inte är speciellt behaglig. Har dock hört rapporter om storm och oväder i södra Sverige så vi ska väl inte klaga. Solen tittar nästan fram lite försiktigt och det går ju som sagt åt rätt håll nu.

Imorgon är det min Avve-dag. Han ska vila inför tävlingen så det blir mest stallfix. Sedan ska jag även ha en liten träff med en av styrelsemedlemmarna. Tänkte även titta in hos instruktörerna och få klart lite planer för träningslägret till påsk. Det känns bra om man kan slå flera flugor i en smäll när man ändå är på plats. Vi har ju lite drygt en mil tlll stallet nu så man vill inte köra dit i onödan. Men vore det inte för det skulle jag kunna vara där varje dag för det är så trevligt att komma dit och dels träffa allt folk och dels se hur bra Avve trivs! :)

P & K/ Ponnymorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0