Snyggingen

Idag fick Avve vila så efter allt stallfix tog vi en liten promenad med tillhörande gräsätarpaus. ;) Tyvärr var det inte alls lika härligt väder som det varit här uppe de senaste veckorna. Uppehåll visserligen men bara 13 grader. Vi gick en liten bit efter vägen mot skjutbanan och svängde in på en smal stig där vi stannade och betade en stund.

När vi sedan vände och gick ut på vägen igen höll vi på skrämma slag på en man som var ute och rastade sin schäfer. Vi stannade och pratade en stund och både jag och Avve tyckte att det var en väldigt trevlig herre. Under den lilla stunden som vi pratade hann han påpeka flera gånger hur vacker min häst var.

- Jag vet! sa Avve. Och inte nog med att jag är snyggast, jag är bäst också!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0