Midsommarfirande

Tänk att vi fick sånt fantastiskt väder igår på midsommarafton! Idag regnar det och åskan har mullrat på morgonen så man kan verkligen säga att vädergudarna var med oss igår! :)

Dagen ägnades till största del till att förbereda kvällens middag. Linnéa red Avve och körde lite galoppintervaller för att göra av med lite energi. Han är pigg nu kan jag säga! :D

På kvällen hade vi besök av en familj och vi hade så trevligt. Åt en massa gott såklart, grillade älg och rådjur och käkade jordgubbar till efterrätt. Dom andra hann även med en liten fisketävling i Skellefteälven som går bara en liten bit söder om vårt hus. Riktigt lyckat var det och det är ju alltid ett plus när man faktiskt kan sitta ute och äta på midsommar. :)

Avve gick såklart och mumsade i sin hage hela kvällen. Mitt i natten gick jag ut tog lite bilder på honom. Det såg så mysigt ut med lite dimma i gräset. Det var väl älvorna som dansade sin midsommardans. ;) Tyvärr blev inte bilderna så bra, men ett litet smakprov kan jag ju bjuda på. Visst är det underbart när nätterna är lika ljusa som dagarna?

P & K/ Ponnymorsan

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0