Tack KDRF!

Som jag beklagade mig över tidigare så ställde ju KDRF in sin lokala hopptävling i juli. Nu har dom istället satt in en pay & jump samma helg så nu behöver vi inte deppa över det längre! Avve skulle ju ändå bara gå lätt C och lätt B och bara för att träna så det blev ju hur bra som helst. Tack för det KDRF! :D

Dessutom har datumen kommit ut för Tomas-träningarna i höst så nu kan vi anmäla dit också. Tre helger blir det under höstterminen. Datumen för Carre-träningarna är inte bokade ännu men jag hoppas att det inte ska krocka så att Linnéa och Avve ska kunna träna för henne också. Sen blir det väl några hösttävlingar också så vi ska nog inte behöva vara sysslolösa i höst heller. ;)

Idag har vi gått en långpromenad efter Hälsans Stig som löper efter älven. Jag fick sällskap av sonen, den snälle maken och hundarna. Sedan packade vi mat och murrikka och gick ner till grillplatsen vid älven här i Myckle. Så det blev en mysig stund med brasa och wok innan vi traskade hem igen.

Ridningen idag bestod av lite dressyrtrimning och sedan lite galoppträning där vi varierade mellan att samla och länga galoppen. Avve var riktigt duktig. Lyhörd och avslappnad även idag. Inga bocksprång denna gång dock! ;) Imorgon kan det hända att det blir en sväng till ridhuset för lite trimning. Tänkte att jag kunde kanske lägga ut lite bommar. Vi får se vad det blir helt enkelt.

P & K/ Ponnymorsan

                                                             Mysig grillplats vid älven, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0