Flyttdags!

Varför bor man egentligen här uppe i kylan långt från händelsernas centrum?? Kallt och mörkt är det större delen av året. Visserligen ljust dygnet runt under sommaren, men det kompenserar liksom inte riktigt till 100%. Det börjar inte kännas som om det är riktigt värt det. Nä jag tror jag tar mitt pick och pack och drar till varmare breddgrader. Jag har redan hittat gården jag ska köpa. Eller vad sägs om det här? --->  http://fusion.realtourvision.com/23652
 
Nu behöver jag bara spara ihop 9,6 miljoner dollar. Plus ett antal miljoner dollar för driften av stället. Plus ett antal miljoner dollar till hästarna som jag ska ha där... ;)

P & K/ Snart Emigrant-morsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0