Tävlingsplaner

Jag fick ju till slut erkänna mig besegrad av förkylningsvirusarna och tvingades inse att soffan var ett mycket lämpligare ställe att tillbringa dagen på än en butik full med folk. Alltså fick jag lite tid att slå ihjäl mellan tupplurerna (eller heter det tupplurar i plural??). Så idag har TDB´n luslästs och hade jag bara haft en liten gnutta energi i kroppen hade jag varit supertaggad på att åka på tävling!

Följande tävlingar skulle i alla fall vara roligt att åka på:

24/3 Vännäs Ryttarförening. Men bara om maken kan övertalas att köra eftersom jag har fobi mot långkörningar vintertid.

10-12/5 Vännäs Ryttarförening. Till detta meeting SKA vi bara! Brukar alltid vara jätteroligt!

24-26/5 Södra Umeå Ryttarförening. I alla fall någon av dagarna beroende på vilka klasser dom har.

29/6 Älvsbyns Ryttarförening. Har aldrig varit där, men har hört att de ska ha bra tävlingar.

19/7 Piteå Ridklubb. Nära och bra! Bara ca. 9 mil enkel väg.

10/8 Skellefteå Ridklubb. Självklart! ;)

7-8/9 Vindelns Ridklubb. Inte heller där har vi varit. Ifjol missade vi ju denna tävling när Avve sträckt sig.

12-13/10 Umeå Ryttarförening. Kan alltid vara kul att tävla på distriktets största anläggning.

Ja det här är ju bara hopptävlingarna för ponny som jag hoppas att vi ska kunna åka till. Men vi får väl se vad plånboken och arbetsschemat tillåter. Dessutom vill vi nog åka på någon dressyrtävling och såklart hopptävling för stor häst med Tucci. Jag har i och för sig inte förankrat dessa planer med ryttarinnan, men hon brukar ju sällan tacka nej till någon tävling. Någon som känner sig manad att sponsra? ;)

P & K/ Ponnymorsan






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Synd vi inte bor lite närmare varandra - känner att det är liiiite väl långt till era tävlingsplatser hihi :)
Lycka till i alla fall - roligt lär ni ju i alla fall ha :D

Själv har jag inte vågat planera tävlingssäsongen förrän vet.bes är gjord - vilket den är idag och han gick igenom helt UA :D Så nu ska här planeras haha

Svar: Men gud vad roligt! Grattis! Ja det hade ju onekligen varit roligt att träffas på tävlingsplatserna! :)
Maria

2013-02-06 @ 22:05:56
URL: http://pernillaodlund.se
Postat av: Ewe

Det är nästan tragiskt så dyrt det är att tävla med tanke på att man ska köra dit och tillbaka också :(
Jag hoppas i alla fall Linnea vill rida de 2 hemmatävlingarna som är nu på Srk i april och maj eller när dom nu är :)

Svar: Det vill hon! Jag tror att hon är ganska taggad! ;)
Maria

2013-02-07 @ 17:26:44
URL: http://evi0627.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0