Life goes on

Dagarna går och livet fortsätter konstigt nog även om tomrummet efter Tara är stort. Jag ser fram emot den dagen när det plötsligt känns roligt att gå ut till stallet igen. Just nu är det bara gruvsamt eftersom det är så tyst när man kommer. Tara var ju den som alltid gnäggade när man kom. Även om man bara var ute och gick och passerade hagen så tittade hon alltid upp från maten och hälsade.

Men det är ju tur att vi har Avve i alla fall. Linnéa har något att fokusera på och man kan inte bara ge upp och gräva ner sig. I helgen blir det ett träningspass på ridhuset och  det är ju inte länge kvar tills Tomas kommer upp igen. Första helgen i mars är både han och Carre i Skellefteå för att trimma våra ekipage. Då blir det även en föreläsning med Tomas på lördagen och gemensam lunch för både tränare, kursdeltagare och andra intresserade på söndagen. Det tror jag kommer att bli super!

I övrigt så är det ju Mellofeber i Skellefteå i helgen. Svettlukt och avbrutna hockeyklubbor har fått ge plats i Skellefteå Kraft Arena åt glitter och glamour. Jag kommer dock inte att vara på plats ikväll. Jag avnjuter det hela hemma i soffan. Ganska skönt egentligen att kunna fläka ut sig i myskläder och kunna ta sig en kopp te när man blir sugen. ;)

P & K/ Ponnymorsan


Kommentarer
Postat av: Lotta

“Don't cry because it's over. Smile because it happened.”
Lätt att säga, svårare att göra -jag vet....

Svar: Mycket kloka ord Lotta!
Maria

2013-02-17 @ 12:13:05
Postat av: karin

Tiden efter år får vara tung och trist, men det lättar alltid efter ett tag :) Hoppas ni har många roliga stunder att se fram emot i vår!

2013-02-20 @ 16:06:05
URL: http://www.fossig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0