Ja må du leva!

Kom precis att tänka på att bloggen firade 1 årsjubileum i veckan! I onsdags närmare bestämt. Egentligen hade jag ju tänkt att fira det på något sätt, men det har inte riktigt känts så aktuellt eftersom veckan mest gått åt till att sörja. Men så småningom kanske jag tar tag i det hela.

Det har i alla fall varit ett spännande år, mycket har hänt och det har varit riktigt roligt att skriva om allt. Under året som gått har det tillkommit fler och fler läsare också vilket ju såklart är jätteroligt! Hoppas att ni vill stanna kvar och kommentera gärna om ni har åsikter om det jag skriver om. Det är alltid roligt att få veta vad andra tycker och hur man ser på saker och ting. Kom förresten gärna med tips om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om!

P & K/ Ponnymorsan

                                                                             Grattis bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hipp hipp hurra till ett-åringen ;)
Jag älskar att läsa din blogg och jag tror att det är för att vi är i samma sits. Ponnymammor :) - det finns inte så många ponnymammor som bloggar. Synd bara att vi bor så långt ifrån varandra - chansen att vi åker så långt för att tävla är mycket liten.
Forstätt skriv precis som du gör så är i alla fall jag nöjd :)

Svar: Tack! Roligt att du är nöjd! Och detsamma förresten! Jag kollar ju din blogg varje dag! :) Vem vet, vi kanske kommer och spanar in era ponnyer om vi åker ner till syrran i Tungelsta i sommar? ;)
Maria

2013-02-19 @ 23:48:49
URL: http://pernillaodlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0