Det händer grejer...

Ibland tror man att man ska få en lite lugnare period i sitt liv. Men oftast uppstår det då något som gör att det inte blir fullt så lugnt. Nu hade jag nyss två lediga dagar då jag egentligen inte hade något speciellt inplanerat. Men hux flux var dagarna fulla av stallfix och hemmajobb. Igår afton var jag och Linnéa på ett möte som blev inplanerat med mycket kort varsel. Ett möte som dock var av en väldigt trevlig art! :)

Idag har jag jobbat hela dagen, sprungit på lunchen och gjort ärenden, hämtat sonen på Musikskolan, bakat långpannekaka till helgens hoppkurs, utfodrat hästarna. Imorgon blir det också jobb hela dagen och kvällen kommer att vara fullspäckad av stalljobb. Sedan blir då fredag och då är det bara att öka på ännu mer för då händer det grejer vill jag lova... ;)

Men kul är det och det blir nog inte lugnare nästa vecka för då har jag bland annat planerat in möte med ponnyryttarna och på söndag ska jag på mitt första styrelsemöte. Och jag är inte orolig. Dom lugna stunderna däremellan lär inte vara särskilt lugna heller! :)

P & K/ Ponnymorsan

              Plitade ihop denna lite snabbt också som ska användas till ett Special Occasion... Gissa vad?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0