Bokat!

Påsklovet kommer inte att innebära särskilt mycket lov varken för mig eller Linnéa. Hon kommer att åka ner till Tungelsta för att jobba några dagar vilket ju för min del innebär en massa stalljobb och ridning. Kul! :) Jag hoppas dock att vi hittar någon taggad medhjälpare så att jag inte behöver ta alla dagar.

Igår bokade jag flygbiljetterna så nu är det nedräkning. Hon åker skärtorsdag och kommer hem onsdagen efter påsk så att hon ska hinna rida Avve själv ett par dagar innan vårens sista Tomas-träning. Det är lite synd att han inte kan komma fler gånger i vår, men det verkar i alla fall som om det blir en fortsättning till hösten.

Annars håller jag på med lite planering inför helgens kurs. Jag är ju ansvarig för Carre-kurserna vilket ändå är ganska lugnt eftersom hon fixar mycket själv. Men det blir i alla fall återigen en intensiv helg med två tränare på plats, föreläsning av Tomas på lördag och gemensam lunch på söndag.

Vet inte om jag redan sagt det, men det blir tyvärr bara Avve som går i helgen eftersom Tucci lyckats med konststycket att skada sig igen! :( Enligt Evve inget allvarligt men tillräckligt för att hon ska vara halt. Helt otroligt! Nu får hon helt enkelt sluta göra sig illa om det ska bli någon tävlingssäsong i vår!

P & K/ Ponnymorsan




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men hallå ... följ med dotra din och kom och hälsa på vettja :)

Svar: Det skulle ju vara jätteroligt men nån måste ju ta hand om hästen! ;) Men om inte förr så lär det ju bli i sommar! :)
Maria

2013-02-21 @ 23:24:28
URL: http://pernillaodlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0