Äntligen helg!

Ja då var det fredag igen! Veckorna går så otroligt fort så det känns mest som om det är måndag och fredag hela tiden! :) På jobbet och på Facebook planerar vännerna myshelg med skidåkning, shopping, sovmorgnar och annat trevligt. Själv ser jag fram emot att tillbringa hela helgen på Skellefteå Ridklubbs läktare, och jag kan faktiskt inte tänka mig något roligare!

Lördag blir det bara Avve som går Tomasträning då Tucci inte riktigt varit så mycket igång tidigare. Jag ska även ta med lunch till Tomas så vi får väl se vad jag ska hitta på för något kulinariskt. Det lutar nog åt en jättegod och mustig soppa med bl. a älgfärs.

Söndag rider Linnéa båda hästarna så då blir det lite mer hektiskt. Det gäller ju att se till att ungen får i sig lite näring mellan varven också. I helgen kommer ju även syrran upp och ska ha träningar. Lite synd att det krockar för helst hade Linnéa velat rida för henne också, men det är ju svårt att klona både henne och ponnyn! ;) Men det är i alla fall tur att vi har en stor och fin anläggning med många gäststallar så att alla träningssugna kan få plats.

Idag är det ju inte bara slutet på veckan utan även början på februari och därmed är den (i mitt tycke) absolut värsta månaden över! Okej, november är inte heller jättekul, men då har man i alla fall lite adventsmys att se fram emot. Januari är bara kall, mörk och eländig. Men nu vänder det tack och lov!

P & K/ Ponnymorsan

                                                                         Äntligen kursdags igen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Då ses vi kanske i helgen eftersom Matilda ska rida för din syrra ;)

Svar: Ja vad kul! Det kommer säkert att gå jättebra för henne! :)
Maria

2013-02-01 @ 19:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0