Sista för i år

Söndagens båda föreställningar av Luciashowen blev riktigt lyckade! :) Och fullsatta. Första föreställningen kom inte ens alla in, utan några fick komma tillbaka till andra föreställningen. Jag vet inte hur många som ryms på läktarna (inklusive de mobila extraläktarna) men uppskattningsvis 300 per föreställning. Det blev väl någon avfallning och någon tappad fackla, men inga katastrofer och alla deltagare - från småttingarna på käpphästar till instruktörerna utklädda till Judit & Judit - skötte sig perfekt! För att inte tala om hästarna som alltid ställer upp och gör showen så fantastisk! :)

Söndag kväll var vi ganska trötta jag och Linnéa. Jag räknade ut att vi varit i stallet och jobbat i 19 timmar under helgen. Det kändes i både ben och armar. Tack och lov var jag ledig igår så jag fick återhämta mig lite. Det blev lite bakning och städning, men jag tog mig faktiskt också tid att lyssna på julmusik och läsa en bra bok. 

Igår kväll var det dags för årets sista styrelsemöte. Vi försökte klara av punkterna ganska snabbt för sedan väntade julfika och besök av tomten! :) Vår gulliga ordförande Anita hade ordnat så mysigt och jag fick precis det jag hade önskat mig: ett presentkort på Claes Olsson (stavas det så?)! :D Jag vet redan vad jag ska shoppa. Men det återkommer jag till senare. 

P & K/ Ponnymorsan



Söte Cirrus som My Little Pony

Kadrilj


Årets lucia Tove Söderström med alla tärnor avslutade programmet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0