Så lite tid, så mycket att göra

Idag börjar jag jobba kl. 14. Jag hade tänkt vara riktigt effektiv och hinna en massa innan jag åker. Städa, plocka in vinbär, tvätta, göra mig själv i ordning, hjälpa Linnéa att montera ihop nya möbler till rummet, åka till ridhuset och ordna lite grejer inför helgens Carre-kurs. Helst också äta lunch innan jag börjar jobba. Vad har jag hunnit? Jo hjälpa Linnéa. Nu måste jag skynda mig att duscha och fixa till mig så att jag åtminstone hinner förbi ridhuset, för det MÅSTE hinnas med!

Varför är det alltid så här? Jag hinner inte ens hälften av vad jag har tänkt. Och nu går det dessutom åt dyrbara minuter till att blogga. Hihi! ;)

Ser i alla fall fram emot helgen när både jag och Linnéa ska träna för Carre. Ojojoj vad hon kommer att vara hård med mig! Jag kommer nog att behöva assistans för att ta mig upp ur sängen på måndag morgon! Vilket dessutom kommer att bli extremt tidigt eftersom jag ska åka med bussen från stan 05.50 till Härnösand för introduktionsvecka på utbildningen som jag börjar nu! Det är så spännande så jag tror jag svimmar!

P & K/ Ponnymorsan

Kommentarer
Postat av: Ulrika B

Hej, ja vi syns i Kåge hoppas jag! Det ser ut som Rindi och Avve kommer att träffas i samma klass! Kåge blir i så fall Rindis första "riktiga" dressyrtävling. Tidigare har hon gått utom tävlan på hack och pelham. Det har varit en otroligt stökig dam vad det gäller bett. Rindi har haft headshaking för sig och varit sååå känslig och bökig och stökig. (Men med fint steg och potential). Det är oerhört roligt att äntligen komma ut på en dressyrtävling också efter att ha ägt ponnyn i lite över två år.

2013-08-30 @ 16:24:07
URL: http://www.magicblue.blogg.se
Postat av: Lotta

Lycka till nu m skolan! :D

Svar: Tack snälla Lotta! Det kan behövas! ;)
Maria

2013-09-02 @ 07:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0