Sängplats ordnad

Yes! Vad skönt! Nu är boendet ordnat när vi åker till Vännäs på meeting. :) Vi brukar ju alltid bo på anläggningen när vi är där men när jag anmälde denna gång var det redan fullbokat. Kände att det blev lite panik för jag har INTE råd att betala hotell för tre personer (jag, Linnéa och en hästskötare).

För ett par dagar sedan fick jag mail från tävlingsledaren att dom jobbade med att ordna fram fler boendemöjligheter eftersom det var så stor efterfrågan. Och i afton ringde han och sa att vi fick välja mellan att hyra en husvagn för 1000:- eller att bo i en barack för en betydligt billigare peng. Det fick bli baracken! ;)

Nu ska bara ponnyn tuktas några veckor till så blir det nog ännu en rolig helg i Vännäs! :)

P & K/ Ponnymorsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0