Släktforskning

Både jag och Linnéa är ju väldigt intresserade av att veta så mycket som möjligt om våra ponnyers förflutna. Som jag berättat tidigare så har ju Linnéa lyckats spåra upp ett par av Taras tidigare ägare. Hon har även sedan ett bra tag tillbaka kontakt med Avves uppfödare och tjejen som nu äger Avves mamma.

För ett par dagar sedan kom helt plötsligt en kommentar på Linnéas blogg från kvinnan som haft Avves mormor och som även är uppfödare till Avves mamma! Så himla kul att hon hörde av sig! :D Hon har även mailat bilder och berättat jättemycket om Avves mormor och mamma!

Vi tycker såklart att det är jätteroligt att hon tagit sig tid att leta upp Avve och att berätta så mycket! Man blir ju otroligt sugen på att få veta mer. Skulle ju vara fantastiskt om man hittade något även på Avves pappas sida! :)

P & K/ Ponnymorsan

                  
Avves mormor Windy Juvel med fölet Carmenzita som sedermera blev mamma till Avve!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så fina!:)
Vad kul o hitta släktingar...

2012-09-13 @ 22:45:25
Postat av: Hannah

just nu har jag Carmenzita som är ditt föls mamma :D

Svar: Vad kul! Jag tror att Linnéa brukar följa din blogg! :)
Maria

2012-10-21 @ 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0