Packa

Äntligen börjar det närma sig tävlingshelg igen! Det känns som om det är väldigt länge sen sist! Vi ska försöka komma iväg i lite vettig tid imorgon afton så vi inte kommer så sent till Luleå. Det är ju ca. 13 mil och jag vet att det är lite vägbyggen på vägen upp. Jag fick tack och lov ledigt av min snälle chef, annars hade jag jobbat till kl. 18.

Så nu är det packning som gäller ikväll. Linnéa är ute i stallet och fixar och jag ska alldeles strax börja packa det jag ska ha med mig. Det blir som sagt en hel del varma kläder. Jag är väldigt frusen av mig och jag har inte tänkt frysa hela helgen!

Linnéas kompis Tove och hennes mamma ska också åka dit och tävla (dvs Tove ska tävla med sin ponny Baronessa) så vi ska bo tillsammans i en lägenhet som vi fått låna av en bekant. Det kommer att bli supermysigt! :) Jag hoppas även att vi ska hinna till Häst och Fritid som tydligen har utförsäljning. Skulle verkligen behöva ett nytt regntäcke till Avve.

P & K/ Ponnymorsan

                                                       
Törs man hoppas på lite sol i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0