Med en enkel tulipan...

Denna dag började med tidig uppstigning för att hinna utfodra och släppa ut ponnyerna innan det var dags att fira lillebror! För exakt 12 år sedan idag kom en rödhårig liten kille och förgyllde vårt liv! Gó och glad blev han direkt storasysters stolthet! ♥ Eftersom jag är ledig idag passar jag på och bakar lite. Ikväll blir det födelsedagsfika med våra bästa vänner! :)

Jag hade i min enfald trott att det skulle bli lite lugnare tempo nu när tävlingshästen är skadad. Men det verkar som om jag inte skulle ha ropat hej för snabbt! Här händer det saker ändå! Imorgon ska jag och Linnéa göra något spännande och i helgen verkar det bli full fart som vanligt!  Men mer om det senare! ;)

P & K/ Ponnymorsan

                                                                      Grattis älskade ungen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0