Inspiration

Efter dom närmaste dagarna kommer jag att vara så fylld av inspiration och klokhet så det kommer att välla ut ur öronen på mig! Imorgon ska jag ju först gå på föreläsning med Tomas Torgerssen och sedan titta på hans hoppträningar. Söndag åker vi ner till Umeå och Hippologum för att inspireras av Patrik Kittels clinic. Och det tar inte slut där! För på måndag kväll har Johan Fyrberg ett seminarium om självkänsla, mental träning och kost.

Jisses! Jag kommer att känna mig som Yoda i Star Wars. Ni vet den där urgamla mästaren som lärde upp Luke Skywalker. Ja kanske inte riktigt, men inspiration och kunskap kan man i alla fall aldrig få för mycket av! Så ikväll ska jag bara slappa och ladda batterierna så att jag kan fylla på kunskapsbanken ordentligt! Ha en skön fredagkväll! :)

P & K/ Ponnymorsan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0