Höstpromenad

Det blev en lite kyligare promenad med ponnyn idag. Jag hade dock garderat mig med långkalsonger, toppeluva och för ponnyns del - proppar i öronen! ;) Han var väl lite lugnare idag, men fortfarande väldigt taggad på hemvägen. Jag vågade mig inte på att gå bredvid järnvägen. Inte för att han är speciellt rädd för tågen längre, men jag tror att han hade sett ett passerande tåg som en chans att busa lite! ;) Och jag vill ju inte att han ska råka komma lös och tokspringa med nybehandlat ben.

Så här snygg var han i alla fall idag med bomull stickande ut ur öronen! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Han är så stilig oavsett om han har bomull i öronen eller inte :)

2012-09-20 @ 18:50:39
Postat av: Carre

Ser att du är uppe på Lillälvsbacken, ganska nära järnvägen. Du är riktigt modig som vågar ta nervvraket dit!

2012-09-21 @ 09:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0