Duktiga tjejer! :)

Som ponnygrenledare i vår klubb måste jag bara säga att jag grymt stolt över "mina" ponnytjejer! Dom är så himla duktiga allihop! Under gårdagens ponnytävlingar på KDRF så kammade SRK hem placeringar i alla klasser utom en! Och av dessa placeringar var det tre segrar!

Sen handlar det ju inte bara om att få framskjutna placeringar. Jag tycker även att våra tjejer överlag rider snygga rundor, vare sig det handlar om dressyr och hoppning. Dom rider väl, dvs inte bara flänger omkring utan koll på vare sig ponnyn eller sig själv. Dom ser till ponnyernas bästa och dom uppför sig exemplariskt på tävlingsplatserna.

Det tycker jag är mycket värt. Och därför är det också extra roligt när det går bra för dom. Det visar att man har igen att vara noggrann och att det ibland behöver få ta tid att komma upp i klasserna.

P & K/ Ponnymorsan

Kommentarer
Postat av: Johanna westerlund

Kunnde inte säja det bättre själv ,duktiga trevliga ponnytjejer vi har på SRK ,Grattis !!!!

2012-09-24 @ 13:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0