Snörvel, snörvel

Förkylningen fick mig i sitt grepp i alla fall. Jag har haft det på känn ett par dagar, men jag har som vanligt försökt förtränga det. Nu går det dock inte att dölja det längre. Jobbade ett par timmar men blev sen avlöst så jag fick fara hem och bädda ner mig.

Lyckades i alla fall tack vare tung medicinering med Alvedon, nässpray, Sinova m. m att släpa mig iväg till ridhuset i afton. Linnéa red ju dressyr med Tucci för Carre och jag har ju väldigt svårt att hålla mig borta från träningar. ;)

Det gick riktigt bra. Dom jobbade på duktigt och man faktiskt inte tro att dom tränat så lite ihop när man ser dom. Riktigt roligt att se att dom passar så bra ihop! Kanske lägger jag upp någon bild senare. Vår favoritfotograf Tove var nämligen med och hade kameran i högsta hugg! ;)

P & K/ Ponnymorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0