Nu är jag less!

Nu har jag varit förkyld i en vecka och börjar bli riktigt less! Ett hett tips; Köp aktier i Nezeril! Försäljningen måste ha ökat markant för jag är storkonsument kan jag säga! Trodde att jag var på bättringsvägen så jag plågade mig igenom en arbetsdag i onsdags. Men nej då! Igår var jag däckad igen och nu gruvar jag mig lite för helgen.

Vi har ju tävlingar hemma och jag har lovat att vara lite back-up åt en ung tjej som ska vara tävlingsledare för första gången. Det innebär att jag måste ju vara på plats hela dagarna. Nu blir det nog inte så långa dagar eftersom det är så få starter.

Eftersom jag mest legat på soffan i veckan så har det inte hänt så mycket. Ponnyerna fick nya skor igår. Det blev vinterskor den här gången. Man vet ju aldrig när vintern kommer här uppe. Såg på Vädret igår att det ska snöa i inlandet i helgen. Linnéa trimmade lite med Tara igår inför tävlingarna. Men jag tycker nog att dom fokuserade på lite fel saker. Linnéa var helnöjd för att Tara hade stegrat flera gånger på kommando samt att dom hade galopperat JÄTTEFORT!! ;) Ibland kan man verkligen undra om dom verkligen är 16 och 21 år...

Har även planerat in ett möte med ponnyryttarna nästa vecka. Det blir riktigt kul att träffa dom och checka av läget lite nu när tävlingssäsongen är i stort sett över. Det är ju lite förändringar på gång också då flera av dom är i färd med att sälja sina ponnyer och övergå till stor häst. Vilket alltid känns lite sorgligt. Jag vill ju ha kvar dom i ponnygänget! ;)

P & K/ Ponnymorsan

                                                                                         Sötnosarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0