The Neverending Story

Just när allting började se så bra ut! Avve har varit så pigg och glad och hältfri. Framtiden såg så ljus ut trots novembermörkret. Pang bom så slår survädret till igen, och vad händer? Muggen blossar upp igen med full styrka! Fast denna gång på alla ben och framför allt på höger bak där stackaren är svullen upp till knäet! :( Jag tror jag ger upp! Jag börjar med schack istället!! :(((

Depp, depp! /Ponnymorsan

                                                                  Lilla gubben nu måste du bli frisk! :(

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så himla tråkigt! Vilken otur ni har....
Hoppas den försvinner med detsamma!

2012-11-22 @ 20:44:59
Postat av: Pernilla

Vi har också mugg i kubik hemma hos oss. Så bedrövligt trist. En av våra är väldigt svullen i ena bak - det verkar som att det slår värre på bak än på fram. Samma häst hade mugg fram för någon månad sedan och då blev han inte alls lika svullen. Detta är första året, någonsin, som jag har sett så mycket mugg :(
jag hoppas på snabb tillfriskning för oss alla!!

Svar: Ja det kanske ÄR värre på bakbenen! Avve var inte heller så svullen när han hade mugg fram. Konstigt! Men med tanke på vädret som varit i höst/vinter så är det ju inte konstigt att det blir mycket mugg! Lycka till med era sjuklingar!
Maria

2012-11-23 @ 14:07:18
URL: http://pernillaodlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0