Roligt utan hästar

Ja, man KAN ha roligt utan hästar! Jag vet att det låter konstigt, kanske till och med lite bisarrt, men det är faktiskt sant! ;) Här är receptet:
 
Fredag: Lunch med god vän. Ger alltid en känsla av må-gott att få sitta tillsammans och surra och skvallra. Sedan pistolskytte (!) och god middag med världens bästa arbetskompisar! Alltid uppiggande att träffas och göra något kul utanför jobbet! :)

Lördag: Direkt efter jobbet en mysig fika på stan med underbar tremenning/vän. Mumsigt och supertrevligt såklart! Sedan hem för ett snabbt ombyte och lite uppiffning. För sedan var det dags för ett ovanligt trevligt föräldramöte. Eller vad sägs om pizza, vin och en massa pladder om allt möjligt med ett gäng likasinnade ryttarföräldrar (dvs mammor)!

Söndag: En välbehövlig sovmorgon innan allt är tillbaka till det normala. Dvs åka iväg till ridhuset för att kolla när Linnéa tränade för Carre med Mave. Han var jättefin idag och vi var alla mycket nöjda! Även Mave tror jag. Han var trött men verkade ändå glad efter passet!

Så nu har har jag gjort en massa "normala" saker under en och samma helg så att jag kan tillbringa övriga helger i stallet och på ridhuset! :D

P & K/ Ponnymorsan

                      Ännu en trevlig utan-hästar-aktivitet: Grekland, +35 grader, mumsig lunch i skuggan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0