Bra avslutning

Idag har det varit en sån där tråkig dag som man helst bara vill stryka ett streck över. Började med att klafsa ut i mörkret vid 6 för att ge hästarna frukost och släppa ut dom i hagen. Ösregn och  lervälling till trots så trodde jag ändå att det skulle kunna bli en rätt okej dag. Men jag hann bara äta frukost så satte magkatarren stopp för dom planerna

Jag tycker verkligen att såna här dagar är helt värdelösa. Ingenting vettigt blir gjort och det känns som om man lika gärna bara hade kunnat hoppa över idag och gå direkt till imorgon. Jag har mest bara suttit vid datorn och legat i soffan. Men det blev i alla fall en bra avslutning på dagen. Världens bästa guddotter Johanna kom över en stund och surrade och fikade med mig och gubben.

Det är alltid lika roligt när hon tar sig tid för "gamlingarna" i huset bredvid. (Ja hon är även vår granne!) Så nu känns det betydligt bättre. Både i magen och själen. Imorgon blir det nog en bättre dag! :)

Godnatt!/ Ponnymorsan

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch - magkatarr är verkligen inte roligt. Krya på dig!! Hoppas morgondagen blir bättre!

Svar: Tack snälla! Det känns faktiskt betydligt bättre idag! :)
Maria

2012-11-13 @ 16:45:56
URL: http://pernillaodlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0