TT

Åh vad jag längtar! Ikväll blir det ett inhopp med Torsdagstanterna igen! Det ska bli riktigt roligt! Jag vet inte om det är dressyr eller hoppning idag  men det spelar inte så stor roll. Det är alltid roligt att rida lektion för fantastiska "fröken" Lena Lundmark och att träffa alla tanterna! ;)

Det passar också bra att göra något riktigt roligt ikväll. Har varit upprörd sedan igår kväll när jag såg Uppdrag Granskning. Det handlade om den systematiska mobbningen och kränkningarna på den fantastiskt "fina" internatskolan Lundsberg. Var det någon mer som såg?

Jag blir så fruktansvärt arg på sånt där! När barn och ungdomar far illa och dom som kan göra något åt det väljer att blunda och bry sig mer om skolans rykte! Speciellt när dom på Lundsberg hela tiden hävdar att man är en elitskola som är bättre än andra skolor! Grrrr! :(

Nu blir det i alla fall först och främst jobb hela dagen. Och jag tror faktiskt att det går att ha lite somriga kläder idag! B-)

P & K/ Ponnymorsan

                   


 Snart är det dags igen. Om en o en halv vecka åker vi till SURF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0