Sol!

Vilken härlig dag vi haft här i norr idag! Äntligen börjar man känna att det faktiskt är vår. (Och då är snart sommaren här!) Dagen började för min del tyvärr med dåligt humör, så för att råda bot på det satte jag igång att putsa fönster. Inte för att jag tycker att det är speciellt roligt, men det är ett ganska bra sätt att göra sig av med aggressioner. ;)

Sedan blev det en liten stadstur tillsammans med Linnéa. Vi måste verkligen försöka hitta examenskläder till henne. Det är inte helt enkelt eftersom hon ytterst sällan har tid att gå på stan. Då är det lättare med sonen som ju inte heller är riktigt lika petig. Jag passade även på att åka och hämta min nya klubbjacka. Den är supersnygg! :)

Jag hann i stort sett bara komma hem innan det var dags att åka iväg på informationsmöte på högstadieskolan där "lillen" ska börja till hösten. Känns jättekonstigt att han plötsligt är så stor!

Dagen höll med andra ord på att bli helt hästfri. Räddningen blev dock kvällsfodringen! Då fick jag även följa vår lilla fodervärd Ida ut på promenad med Tara. Det var väldigt mysigt i det vackra vädret! Ida hjälpte mig sedan att kvällsfodra så vi hann få oss en riktig pratstund. Hon är verkligen gullig och det är så roligt att Tara får lära upp ännu en liten ryttare!

P & K/ Ponnymorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0