Skejtarn

Imorgon är det skoldags igen efter ännu ett litet lov. Tänk vad det är mycket ledigheter på vårterminen. Det känns  som om barnen knappt hinner komma igång mellan varven. Men det är ju välbehövligt för att dom ska orka hela året. Det är tufft att vara barn/ungdom idag. Tyckte nog att det var ganska tufft redan på min tid, men det är faktiskt ännu högre krav idag.

Sonen som är en riktig vintersportare har i alla fall hittat en rolig sysselsättning för våren och sommaren. Skateboarden har åkt fram och nu tränas det tricks så snart det finns en stund över. Vilket vi alla är glada över, för ett tag var det mest tjat om att det är så tråkigt när vintern är slut. Där är vi ju inte helt överens jag och min son. Som jag tidigare berättat så avskyr jag verkligen vintern.

Idag skjutsade jag honom och en kompis till skate-parken där dom var ett par timmar och tränade. Det verkar vara ett väldigt populärt ställe, för det kryllade av ungdomar. Tror att det kan vara lite risk för träningsvärk imorgon. Och kanske ett och annat blåmärke. ;)

P & K/ Skejtarmorsan

          
                                   Haha, på bilden ser det halvtomt ut, men det VAR faktiskt jättemånga där! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0