Scoopet!

För ett tag sedan flaggade jag ju på bloggen för att det skulle komma ett litet avslöjande. Nu verkar allt vara klart så här kommer det:

Linnéa har fixat drömjobbet i sommar! Hon kommer att åka ner till Sörmland och jobba som hästskötare hos en av Sveriges bästa dressyrryttare, Nina Hoffman! Nina har sin verksamhet på en fantastisk gård utanför Gnesta och där kommer Linnéa att bo och jobba i två veckor. Vi har funderat lite hit och dit om hon skulle stanna i tre veckor, men två veckor blir nog ganska lämpligt då det är första gången hon ska klara sig på egen hand. Dessutom ska ju Avve hållas igång och tränas och vi har tyvärr inte möjlighet att skicka ner honom. Men jag tror ändå att hon kommer att trivas jättebra (trots att det är ett dressyrstall) och hon kommer att lära sig MASSOR!!

Den stora frågan är bara: Hur ska mamman klara det?? Jag tyckte ju att det var nog jobbigt när hon var i Göteborg i fyra dagar. Tur att lillebror är hemma så att jag har någon att överösa med mina moderliga omsorger! ;)

P & K/ Ponnymorsan


 Nina Hoffman och Leo af Magnushöj


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men gud så härligt!

Hon måste vara jätteglad?!

Ja inte blir det säkert så lätt att vara utan henne i två veckor... men det är ju tur du har lillebror hemma i alla fall =)

2012-05-28 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0