Lugn helg

Vad konstigt det känns! Nu är det helg och jag är ledig och vi har ingenting speciellt inplanerat! Det händer inte ofta i vår familj kan jag säga. Eftersom jag jobbar varannan lördag så är oftast de lediga helgerna fullspäckade. Det enda som är spikat är ett restaurang-besök imorgon. Vi tänkte då gå och äta på O´Learys hela familjen och fira att vi hade bröllopsdag för ett tag sedan + att det är morsdag på söndag. :)

Eventuellt blir det att agera supporter till våra ponnyekipage på de lokala hopptävlingarna i Ersmark på söndag. Linnéa ska inte tävla eftersom hon var borta hela förra helgen och så ska hon ju tävla i Umeå nästa helg. Så vi bestämde oss för att skippa den här tävlingen.

Tror kanske att jag till och med ska fara en sväng på stan imorgon. Det är mycket ovanligt att jag går på stan en lördag. Eftersom jag jobbar i stan så försöker jag undvika det på helgerna. Men nu är det en del saker jag skulle behöva ordna så jag tror ändå att jag ska göra ett undantag! ;)

Nu ska jag i alla fall gå ut och pussa lite på ponnyerna och kvällsutfodra. Tycker att det är speciellt mysigt såna här soliga kvällar när man går ut till hästarna. Fåglarna kvittrar, solen värmer och hästarna njuter i hagarna! Och snart får dom gå ut på sommarbete! Underbart! :)

P & K/ Ponnymorsan


Hittade denna mysiga bild från förra sommaren när Sorino och Baronessa gick på bete här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0