Håll tummarna!

Nu börjar det kännas lite pirrigt! :-S Imorgon åker vi till Vännäs för utomhuspremiär! Första omgången i Mountain Horse Pony Cup kommer bl. a att avklaras. Det ska bli jätteroligt och det ser ut som om vädret kommer att vara skapligt.

Men innan dess är det mycket som ska hinnas med. Som tur är så har Linnéa gått med på att skippa träningen ikväll, vilket gör att jag fick lös några extra timmar. Måste förutom all packning försöka hinna med att snygga till lite här hemma. Min mamma ska nämligen bo hos oss i helgen och sköta hundarna och katterna eftersom killarna åker till Norge på sin årliga fiskeresa.

Jag förlorade ju en ledig dag också. Skulle egentligen vara ledig imorgon, men då ska vi vara med på Vårmässan så jag kommer att jobba där några timmar. Men det är ju bara kul. Om vi inte skulle åka till Vännäs hade jag gärna jobbat på mässan i helgen! :)

Räkna dock inte med någon uppdatering i helgen, men vi har med oss vår egen fotograf Tove Söderström så det vankas nog en del bilder efter tävlingarna! :)

P & K/ Ponnymorsan

        
                                                          Action i Vännäs på inomhustävlingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0