Dagens outfit

Det blev en tur i skogen med Avve idag. ÄNTLIGEN kunde vi skutta runt min favoritslinga i skogen igen efter vintern. Senast jag red där var i höstas innan stigen snöade igen totalt. Det var så roligt! Tyvärr började det ösregna när vi var mitt i skogen. Men det gjorde inte så mycket för vi hade ganska trevligt ändå. :)

Eftersom det är så blött ute nu igen så blev det ingen mockning i hagen. Det får vänta tills det är torrt igen. Däremot fixade jag en annan grej inne i stallet. Det kanske kommer någon bild imorgon! ;)

Det här var i alla fall dagens outfit: Hjälm: Gammal ful. Linnéas avlagda. Jacka: enormt skitig knallgul av okänt märke. Endast fläckvis regntät.  Regnbyxor: svarta ej helt täta. (Därav genomblöta ridbyxor under). Handskar: blå/grå Tegera, genomblöta. Ridskor: Bruna Mountain Horse.

P & K/ Ponnymorsan

     


Kommentarer
Postat av: Carre

Hahahaha!!!

Du ser ut som en medlem i Myckle Ryttarvänner anno 1985!!!

Avve oxå med bomullstussarna som sticker ut ur öronen.

Det var på den tiden man tänkte praktiskt och outfit hade man aldrig hört talas om.

Dessutom var ju våran hästaffär, Wikströms Sadelmakeri inte den hottaste i Sverige (ens i Norrland)...

:)

2012-05-18 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0