Ändrade planer

När jag suttit och sett Linnéas hoppträning (Avve var galen!) så gick jag och kollade vilken lektionshäst jag skulle rida idag. Insåg då att det var uteridning. Jag kände att jag inte blev så taggad faktiskt. Rida ut i skogen kan jag ju göra när jag vill här hemma. Det är ju lektionsridningen jag saknar. Att få trimma dressyr och få lite feed-back eller att få vara lite nervös och hoppa! Så jag struntade i ridningen. Kanske lika bra det med tanke på pollennivåerna just nu! Jösses vad det kliar i ögon och rinner ur näsa! ;)

I stället åkte vi hem och jag började mocka hagen lite. Sedan skyndade jag mig in och bytte om till myskläder, fixade en kopp te och slängde mig i soffan för att kolla in semifinalen i Eurovision Song Contest! :) Heja Loreen säger jag bara! Herregud så bra hon är! Tack och lov verkar det vara fler som tycker det för hon gick till final! Det kommer att bli superspännande på lördag!

Förresten, en liten teaser; jag har något spännande att berätta! Kanske avslöjar jag det i helgen. Måste bara kolla lite detaljer först! Håll ögonen öppna! :)

P & K/ Ponnymorsan




Atjooo vad det är härligt med vår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0