Aj aj aj!

Idag blev det en oplanerad vilodag för Avve. Linnéa är ju fortfarande i Göteborg och jag hade egentligen tänkt rida dressyr idag. Men framåt förmiddan kom det smygande. Fick mer och mer ont i en muskel i ryggen. Har ingen aning om vad jag gjort eller hur man ens kan få ont i något man knappt har.

På eftermiddan åkte vi och hämtade hö, så efter att ha baxat in 20 balar i transporten så hade jag bestämt mig: ingen ridning för ponnymorsan idag! Det fick helt enkelt bli enbart stallpyssel idag. Efter mockning och matfixning så gick jag i alla fall en sväng med Avve så han fick äta lite gräs. Snacka om att ponnyn hetsåt! Jag tror aldrig jag sett en häst tugga så snabbt! :D

Nu ska jag ta en Ipren, slappa och längta tills imorgon när Linnéa kommer hem! Jag tycker verkligen inte om när barnen är borta. Det är så tomt!

P & K/ Ponnymorsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0