Vilken dag!

Ja det blev en spännande dag igår! Men jag hade verkligen inte behövt oroa mig. ;) Linnéa, Avve och maken klarade ju av tävlingsdagen galant utan mig! Så pass bra faktiskt att det blev dubbel-nolla i 90 cm fast utan placering, och felfri grund och ett nedslag i 1 m vilket gav en seger! :) Gissa om jag hade en lycklig dotter och en stolt make hemma när jag kom hem från jobbet!

Spänningen var dock inte slut med det. AIK spelade ju första slutspelsmatchen hemma mot Modo och vann även dom! Det bådar ju gott!

Dagen avslutades med ännu ett spänningsmoment: final i Melodifestivalen! Jag är lite av en mello-fantast och missar inte gärna en deltävling och DEFINITIVT inte finalen! Nu slutade det ju bra även där med seger för favoriten Loreen! Det var ju inte helt otippat, men man vet ju aldrig när svenska folket ska rösta. Det kan ju sluta hur som helst! ;)

Idag blir det lite vårvinter-mys vid älven tillsammans med grannarna. Förhoppningsvis är det bra före i backen så jag kan ta en tur med sonens bob, skrika och vara pinsam. ;)

P & K Ponnymorsan


                                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättetrevlig blogg!

2012-03-12 @ 08:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0